Nazywam się Żaneta Płosa. Jestem psycholożką i psychotraumatolożką. W mojej pracy kładę duży nacisk na przestrzeganie zasad etyki zawodowej. Gwarantuję dyskrecję oraz szacunek i otwartość wobec każdej osoby, niezależnie od jej wieku, tożsamości płciowej czy orientacji seksualnej. W gabinecie staram się stworzyć bezpieczne środowisko, opierając się na autentyczności, akceptacji i swobodzie w relacjach. Wierzę, że każdy z nas posiada w sobie zasoby, które mogą pomóc w lepszym życiu, czasem wystarczy tylko je odkryć.
Prowadzę poradnictwo psychologiczne, interwencję kryzysową i terapię psychologiczną, głównie w oparciu o techniki poznawczo-behawioralne, terapię schematów i ujęcie systemowe. Wspólnie z młodymi dorosłymi tworzę genogramy i analizuję skrypty rodzinne. Konsultuję i wspieram także rodziców by wzmocnić ich kompetencje wychowawcze. Specjalizuję się również w diagnozowaniu ADHD u dzieci i młodzieży w wieku od 6 do 18 lat.
Oprócz pracy gabinetowej, niemal od początku istnienia projektu, związana jestem z Telefonem Zaufania dla Dzieci i Młodzieży Towarzystwa Przyjaciół Dzieci gdzie pracuję jako starsza konsultantka.
Proponuję wsparcie przy obniżonym nastroju, depresji, samookaleczeniach, objawach lękowych w tym fobii społecznej, zaniżonej samoocenie, skutkach traumy relacyjnej, a także w obszarze interwencji kryzysowej.
lęk
depresja
niska samoocena
żałoba
nerwica
zaburzenia adaptacyjne
zaburzenia nastroju
zespół Aspergera
ADHD u dzieci
problemy z koncentracją uwagi
trudności w relacjach z innymi
trudności szkolne
ataki paniki
trudności z wyrażaniem uczuć
wybuchy agresji
DDA
DDD
zaburzenia zachowania
OCD (nerwica natręctw)
tiki
PTSD (zaburzenia pourazowe)
kłopoty ze snem
lęk separacyjny
hipochondria
konflikty rodzinne
okres dojrzewania u nastolatków
autoagresja
myśli samobójcze
stres
samotność
napady paniki
dotknięcie przemocą
Wyższa Szkoła Biznesu – National Louis University
Uniwersytet Łódzki – Kierunek Psychologia, specjalność Psychologia Rodziny.
Szkolenia:
• Szkoła dla Rodziców i Wychowawców: „Warsztaty Umiejętności Wychowawczych cz.1 i 2.”
• Pracownia Testów Psychologicznych Polskiego Towarzystwa Psychologicznego: „Diagnoza ADHD i zaburzeń współwystępujących z zastosowaniem Zestawu Kwestionariuszy Conners 3.”
• Lambda Warszawa: „Szkolenie warsztatowe obejmujące treści dotyczące przemocy i dyskryminacji dzieci i młodzieży LGBT+.”
• Cykl szkoleń w Warszawskim Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń:
• „Fazy rozwoju, motywowanie młodzieży do współpracy i zmiany zachowania, zaburzenia rozwoju i zaburzenia psychiczne, formalno-prawne kwestie opieki nad młodzieżą.”
• „Kryzys psychologiczny, depresja i stany depresyjne, wybrane aspekty interwencji kryzysowej.”
• „Samouszkodzenia i sposoby reagowania.”
• „Strategie radzenia sobie ze stresem.”
• „Kryzys związany z przemocą fizyczną, psychiczną i seksualną wśród młodzieży.”
• „Zarządzanie konfliktem w grupie i efektywna komunikacja – budowanie dialogu młodzi-dorośli.”
• „Przywództwo włączające i motywowanie młodych ludzi.”
• Forum Przeciw Depresji: Szkolenie i lekcja pokazowa pt. „(Nie)widzialna Nastoletnia Depresja.”
• Fundacja dla Wolności: „Webinarium nt.przeciwdziałania radykalizacji w ramach projektu Youth Antiradicalisation Trought Sport in Europe.”
• HKF Centrum Wspierania Rozwoju Dziecka: „Metody terapeutycznej pracy z dzieckiem, które doświadczyło traumy.”
• oraz inne szkolenia np. na platformie Dialoteka