Jestem absolwentką psychologii na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej. Moje doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując jako psycholog w żłobkach, Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, telefonie zaufania oraz na stażach w placówkach zajmujących się pomocą dzieciom. Przeszłam podstawowe szkolenie z zakresu terapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży, byłam również uczestnikiem wielu innych kursów z zakresu diagnostyki i terapii psychologicznej.
Badania wskazują, że nurt terapii poznawczo-behawioralnej jest jednym z najbardziej skutecznych, trwałych sposobów na zmianę i poradzenie sobie z trudnościami, które pojawiają się w toku rozwoju każdego człowieka. Praca nad zmianą zachowań i myślenia, poprzez różne ćwiczenia sprawia, że ten rodzaj terapii trwa krócej niż inne jej rodzaje.
W pracy zależy mi na tym, żeby każdy pacjent niezależnie od wieku, czuł się na tyle komfortowo i bezpiecznie w przestrzeni i w relacji terapeutycznej, by miał wystarczającą motywację na podejmowanie działań pomagających w rozwiązywaniu swoich trudności. Indywidualne podejście do każdego pacjenta, spojrzenie na jego problem z jak najszerszej perspektywy i dopasowanie w terapii takich działań, które będą najbardziej adekwatne do pokonania jego trudności.
Uważam, że zbudowanie dobrej relacji terapeutycznej, pełnej akceptacji i zaufania jest bazą każdej terapii, niezależnie od tego nad czym i w jaki sposób będziemy pracować. Nawiązanie takiego typu relacji jest ważnym czynnikiem leczącym w procesie terapeutycznym.