Ukończyłam psychologię oraz Stosowaną Analizę Zachowania (SAZ) na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Jestem również psychoterapeutą w trakcie 4 letniego szkolenia w nurcie poznawczo-behawioralnym w Instytucie Poznawczym. Odbyłam staże terapeutyczne w Fundacji „Synapsis” oraz Centrum Terapii Autyzmu „Sotis”. Doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując jako psycholog i terapeuta behawioralny w Fundacji na rzecz dzieci z zaburzeniami rozwoju i ich rodzin „Krok Po Kroku”, oraz w niepublicznych placówkach przedszkolnych i szkolnych.
W pracy z dziećmi zajmuję się m.in terapią indywidualną zaburzeń ze spektrum autyzmu ze szczególnym uwzględnieniem terapii jedzenia, nauki komunikacji systemem PECS oraz pracy z zachowaniami trudnymi. Kieruję się ideą Marii Montessori „Pomóż mi zrobić to samemu” i wielokrotnie przekonałam się, że w każdym istnieje potencjał do zmiany, który czasem tylko trzeba odkryć. Niezwykle istotna jest dla mnie także współpraca z rodzicami i najbliższym środowiskiem dziecka, gdyż kompleksowe i spójne działania przynoszą najlepsze, długotrwałe efekty.
Prowadzę również konsultacje psychologiczne oraz psychoterapię młodzieży i dorosłych. W procesie udzielania pomocy ważne jest dla mnie nawiązanie pełnej wzajemnego szacunku i empatii relacji terapeutycznej z pacjentem, dzięki czemu możemy wspólnie określić jego cele terapeutyczne, a następnie razem przejść drogę do ich osiągnięcia. Bardzo pomocna jest w tym psychoedukacja, która w przystępny sposób tłumaczy naturę problemów bądź zaburzenia, a jednocześnie pozwala pacjentowi świadomie podejmować decyzje związane z kolejnymi etapami leczenia.
Terapia poznawczo behawioralna ma wiele zalet. Dla jednych będzie to jasna, określona struktura czy duża skuteczność udowodniona wieloma badaniami, dla innych ograniczony czas trwania. Dla mnie jej niezwykle istotnym elementem jest wyposażenie pacjenta w wiedzę i narzędzia autoterapii. Uruchamia proces zmian jakie zachodzą w życiu pacjenta i uczy sposobów radzenia sobie z problemami.