Ukończyłam psychologię na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Jestem psycholożką w trakcie szkolenia psychoterapeutycznego w nurcie integracyjnym w Profesjonalnej Szkole Psychoterapii w Warszawie. Przez kilka lat byłam pracowniczką akademicką Uniwersytetu SWPS w Warszawie. Badania, w których uczestniczyłam, były wielokrotnie prezentowane na międzynarodowych konferencjach.
W mojej dotychczasowej pracy jako psycholożka miałam doświadczenie z osobami cierpiącymi na zaburzenia psychiczne oraz choroby psychiczne, pracując w stowarzyszeniu Pomost. Pracowałam również w kilku agencjach marketingowych, dzięki czemu środowisko biznesowe nie jest mi obce. Doświadczenie zdobyte w różnorodnym środowisku pozwala mi spojrzeć na problem klienta z wielu poziomów.
W pracy szczególną wagę przykładam do relacji między terapeutą a klientem. Uważam, że autentyczna i bezpieczna relacja jest kluczem do osiągnięcia sukcesu terapeutycznego. Pracuję w nurcie integracyjnym, w którym empatia i zrozumienie drugiego człowieka są zawsze na pierwszym miejscu. Podczas konsultacji tworzę bezpieczną przestrzeń. Pracuję indywidualnie z osobami dorosłymi, które doświadczają trudności życiowych na różnych etapach życia, chcą zmienić schematy swoich zachowań, mają problem ze stawianiem granic, zmagają się z niską samooceną, pragną lepiej poznać siebie, mierzą się z lękami oraz mają trudności w relacjach. Moja praca jest stale poddawana superwizji u certyfikowanego superwizora.Stale poszerzam swoje kompetencje również poza szkoleniem psychoterapeutycznym biorąc udział w różnorodnych szkoleniach.
lęk
depresja
niska samoocena
rozwód, rozstanie, rozpad związku
żałoba
nerwica
zaburzenia adaptacyjne
zaburzenia nastroju
zaburzenia osobowości
choroba afektywna dwubiegunowa
trudności w relacjach z innymi
ataki paniki
trudności z wyrażaniem uczuć
zaburzenia zachowania
OCD (nerwica natręctw)
wybuchy agresji
lęk separacyjny
hipochondria
konflikty rodzinne
stres
samotność
napady paniki
wypalenie zawodowe
Szkolenia:
How does personality affect perception of advertising messages? The Big Five model and advertising responses: a meta-analysis