Jestem absolwentką psychologii Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie oraz psychoterapeutką w trakcie czteroletniego szkolenia z zakresu psychoterapii poznawczo-behawioralnej w Centrum CBT. Jest to szkoła która posiada akredytację Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczo- Behawioralnej a program nauczania spełnia standardy szkolenia European Association for Behavioural and Cognitive Therapies (EABCT), uzyskał rekomendację Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej (PTTPB), uwzględnia także założenia Ministerstwa Zdrowia (MZ) dotyczące specjalizacji w psychoterapii.
Jestem członkiem Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczo- Behawioralnej (PTTPB)
Doświadczenie zdobywałam pracując z najmłodszymi jako psycholog dziecięcy oraz terapeuta dzieci w spektrum autyzmu. Pełniłam rolę koordynatora do spraw integracji. Koordynowałam pracę specjalistów aby zoptymalizować rozwój dzieci i w jak najpełniejszy sposób wspierać rodziców. Stale się rozwijam i aktualizuję swoją wiedzę uczestnicząc w szkoleniach i warsztatach.
Najwyższym dobrem jest dla mnie relacja terapeutyczna, która stanowi kluczowy czynnik leczący w całej terapii. Relacja ta musi być oparta na otwartości i zaufaniu. Zależy mi aby każdy pacjent, niezależnie od wieku czuł się bezpiecznie w tej relacji. Bliskie jest mi indywidualne podejście do każdego pacjenta, spojrzenie na jego problem z jak najszerszej perspektywy i dopasowanie w terapii takich działań, które będą najbardziej adekwatne do pokonania jego trudności.
Bardzo ważnym ogniwem w pracy terapeutycznej z dziećmi i młodzieżą jest również praca z ich rodzicami. Stworzenie sprzyjającego środowiska wpłynie wzmacniająco na cały proces terapii i pomoże zrozumieć gdzie jest źródło trudności.