Jestem absolwentką Uniwersytetu SWPS w Warszawie na Wydziale Psychologii. Ukończyłam Studia Podyplomowe na kierunkach: Trening Kreatywności i Arteterapii na Uniwersytecie Warszawskim, Coaching w Warszawskim Pedagogium, Przygotowanie Pedagogiczne oraz Pedagogikę Opiekuńczo-Wychowawczą/Pedagog Szkolny w Szkole Wyższej im. Pawła Włodkowica w Płocku fila w Wyszkowie Edukacja i Terapia Osób ze Spektrum Autyzmu oraz Doradztwo Zawodowe na Uniwersytecie WSNS w Lublinie. Szkoliłam się w zakresie prowadzenia Treningu Umiejętności Społecznych, użycia w pracy Technik Projekcyjnych, w zakresie Terapii i Profilaktyki Zaburzeń Odżywiania oraz Profilaktyki Uzależnień. Z wykształcenia jestem również plastyczką, z czego często korzystam przygotowując materiały do pracy.
Jestem w trakcie nauki w Szkole Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej na Uniwersytecie SWPS w Warszawie.
Poza Poradnią COtam? pracuję jako psycholog z przygotowaniem pedagogicznym w Społecznej Podstawowej Szkole Integracyjnej STO. Prowadzę zajęcia indywidualne, w tym rewalidację z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych (przede wszystkim z ZA), zajęcia grupowe, profilaktykę i psychoedukację, spotykam się z rodzicami. W starszych klasach prowadzę Doradztwo Zawodowe.
Doświadczenie w pracy z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych zdobywałam pracując przez wiele lat w ich środowisku domowym oraz szkołach integracyjnych.
Pracuję w nurcie Trzeciej Fali Terapii Poznawczo-Behawioralnej.
Głównymi zaletami psychoterapii poznawczo-behawioralnej są jej krótkotrwałość i potwierdzona badaniami skuteczność. Ponadto w trakcie trwania terapii pacjent ma okazję nauczyć się wielu przydatnych, praktycznych strategii radzenia sobie z trudnościami w życiu codziennym
Trzecia fala terapii CBT charakteryzuje się znacznym zróżnicowaniem wewnętrznym, a do jej najbardziej znaczących nurtów należą: terapia oparta na akceptacji i zaangażowaniu (ACT), terapia poznawcza oparta na uważności (MBCT), dialektyczna terapia behawioralna (DBT) oraz terapia schematów. Terapia dialektyczna różni się od poznawczo-behawioralnej jeszcze bardziej partnerską relacją z pacjentem, dopuszczalny jest w niej kontakt pacjenta z terapeutą pomiędzy sesjami.
We wszystkich terapiach Trzeciej Fali fundamentem jest mindfulness (uważność), czyli oduczanie się dysfunkcyjnych nawyków myślowych poprzez koncentrowanie się na Tu i Teraz. Kolejnym elementem jest akceptacja rzeczywistości, taką, jaka jest, zaprzestanie walki ze światem i samym sobą, docenianie swojego życia. Jest skuteczna m.in. w przypadku borderline, samouszkodzeń, tendencji samobójczych, depresji, dystymii, bulimii, uzależnień. Sprawdza się w pracy z dorosłymi i nastolatkami.
Rozpoczynając proces terapeutyczny dbam o nawiązanie takiej relacji z pacjentem, aby podczas sesji czuł się bezpiecznie, czuł chęć zaangażowania się w proces psychoterapii i zaufanie.
Prywatnie jestem żoną i mamą. Lubię nasze morze, długie spacery po plaży i lesie, jazdę na rowerze, twórczość J.R.R,Tolkiena, maluję obrazy, oglądam stare polskie filmy, dużo czytam, nie tylko literaturę psychologiczną, … i mam poczucie humoru, które pozwala mi na zdrowy dystans do siebie i otaczającej rzeczywistości.
Nieustannie dbam o ciągły rozwój i doskonalenie umiejętności.
lęk
depresja
niska samoocena
rozwód, rozstanie, rozpad związku
zaburzenia adaptacyjne
zaburzenia nastroju
zaburzenia osobowości
choroba afektywna dwubiegunowa
autyzm u dzieci
autyzm u dorosłych
zespół Aspergera
ADHD u dzieci
ADHD u dorosłych
problemy z koncentracją uwagi
trudności w relacjach z innymi
ataki paniki
trudności z wyrażaniem uczuć
schizofrenia
wybuchy agresji
DDA
DDD
zaburzenia zachowania
OCD (nerwica natręctw)
tiki
PTSD (zaburzenia pourazowe)
lęk separacyjny
bulimia
konflikty rodzinne
okres dojrzewania u nastolatków
autoagresja
myśli samobójcze
stres
napady paniki
Szkolenia: