Ukończyłam Wydział Psychologii na Uniwersytecie Warszawskim, Studium Menedżerów Kultury na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu, Kurs Kreatywnego Pisania Instytutu Badań Literackich PAN, a także wiele kursów specjalistycznych z zakresu psychologii, psychoterapii i psychopedagogiki oraz pogranicza psychologii i sztuki. Jestem psychologiem wychowawczym i klinicznym, a także szkoleniowcem edukacyjnym, wykładowcą akademickim oraz menedżerem kultury i artterapeutą.
Przez wiele lat pracowałam z dziećmi i młodzieżą z niepełnosprawnościami – z mózgowym porażeniem dziecięcym, w spektrum autyzmu, z przepukliną oponowo- rdzeniową i różnymi typami niepełnosprawności sprzężonych oraz głębokich jednorodnych. Prowadziłam terapię – zarówno grupową , jak i indywidualną dla i ich rodzin.
Specjalizuję się także w badaniu dojrzałości szkolnej dzieci oraz problemach edukacyjnych. Zajmuję się też doradztwem zawodowym i planowaniem drogi kariery. Współpracowałam również z warszawskimi uczelniami wyższymi realizując tam autorskie programy dotyczące samorealizacji i rozwoju kreatywności.
W pracy najwyższą wartością jest dla mnie drugi człowiek. Jestem skupiona na jego problemie, wrażliwa na wysyłane przez niego sygnały niewerbalne, cechuje mnie wysoki poziom empatii. Pracując z pacjentem /klientem zawsze uwzględniam wyznawany przez niego system wartości.
Uważam, że najważniejsze jest osiągnięcie równowagi i dobrostanu psychicznego, samorealizacja, życie w harmonii z samym sobą i otaczającym światem. Dlatego też staram się pracować na pozytywnych emocjach , mocnych stronach jednostki i jej zasobach indywidualnych.
Jestem również głęboko przekonana o przekonana o profilaktycznej i terapeutycznej roli sztuki w życiu człowieka, dlatego też w mojej pracy wykorzystuje metody rozwijające kreatywność, a także metody z zakresu artterapii.
lęk
depresja
niska samoocena
rozwód, rozstanie, rozpad związku
żałoba
nerwica
zaburzenia adaptacyjne
zaburzenia nastroju
zaburzenia osobowości
problemy z asertywnością i stawianiem granic
problemy w komunikacji z innymi
problemy związane z kompetencjami rodzicielskimi i wychowawczymi
problemy związane z doznanymi urazami i niewybaczoną krzywdą
sytuacje kryzysu – tożsamości, zawodowego, osobistego – motywowanie do zmian
autyzm u dzieci
zespół Aspergera
ADHD u dzieci
ADHD u dorosłych
problemy z koncentracją uwagi
trudności w relacjach z innymi
trudności szkolne
ataki paniki
trudności z wyrażaniem uczuć
stres ekspozycji społecznej i trema
nadwrażliwość
wybuchy agresji
zaburzenia zachowania
OCD (nerwica natręctw)
uzależnienia behawioralne
PTSD (zaburzenia pourazowe)
kłopoty ze snem
lęk separacyjny
hipochondria
moczenie się,
konflikty rodzinne
okres dojrzewania u nastolatków
autoagresja
myśli samobójcze
stres
samotność
napady paniki
wypalenie zawodowe
dotknięcie przemocą
Uniwersytet Warszawski, Wydział Psychologii, Specjalizacja: Stosowana Psychologia Wychowawcza, Magister Psychologii z przygotowaniem pedagogicznym
SZKOLENIA:
Centrum Rehabilitacji/ Zespół Szkół Specjalnych, Warszawa – psycholog/pedagog
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 21, Warszawa – Psycholog/ Pedagog
Szkoła Podstawowa nr 31, Warszawa Białołęka – Psycholog szkolny
Wyższa Szkoła Pedagogiczna
Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania
Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Janusza Korczaka w Warszawie
Bursa Szkolnictwa Artystycznego -psycholog