Jestem psychologiem dzieci i młodzieży, psychoterapeutą w trakcie szkolenia a także Trenerem Treningów Umiejętności Społecznych oraz Trenerem Treningów Zastępowania Agresji.
Ukończyłam studia psychologiczne, ze specjalizacją psychologia kliniczna na Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie. Jestem certyfikowanym trenerem Treningów Umiejętności Społecznych oraz Treningów Zastępowania Agresji. Aktualnie jestem w trakcie całościowego szkolenia psychoterapeutycznego w Szkole Poznawczo-Behawioralnej CBT w Warszawie, która jest rekomendowana i atestowana przez Polskie Towarzystwo Terapii Poznawczej i Behawioralnej.
Doświadczenie zawodowe zdobywałam podczas stażu w Mazowieckim Specjalistycznym Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie na Oddziale Środowiskowym oraz Oddziale Ogólnopsychiatrycznym.
Po studiach rozpoczęłam prace jak psycholog, pracując z dziećmi i młodzieżą w Fundacji Big Brothers Big Sisters of Poland oraz w świetlicy socjoterapeutycznej w Warszawie. Prowadziłam treningi TUS oraz TZA w grupach przedszkolnych, wczesnoszkolnych oraz młodzieży w klinice psychiatryczno-psychologicznej. Prowadziłam także indywidualne spotkania terapeutyczne z dziećmi i młodzieżą.
W mojej pracy zależy mi, aby pacjent w gabinecie odnalazł bezpieczną przestrzeń, w której będzie mógł wyrazić swoje myśli i emocje. W pierwszej kolejności stawiam na zbudowanie relacji terapeutycznej, opartej na zaufaniu oraz współpracy. Pracę gabinetową dostosowuje do wieku oraz możliwości poznawczych dziecka, wykorzystując wiele pomocy terapeutycznych. W duchu nurtu poznawczo-behawioralnego zależy mi, aby pacjent zrozumiał zależność pomiędzy swoimi myślami, emocjami a zachowaniem. Wszystko po to, aby zaszły zmiany na poziomie dysfunkcjonalnego myślenia, przyczyniającego się do powstania problemów z emocjami oraz trudnymi zachowaniami.
W trakcie trwania terapii pacjent uczy się różnych metod i umiejętności, dzięki którym sam w przyszłości będzie mógł poradzić sobie z trudnościami. Moi pacjenci są dla mnie priorytetem, pracując więc z młodymi osobami, stawiam również na współpracę z ich rodzicami. Wychodzę z założenia, że trwałe zmiany w zachowaniu dziecka mogą zajść pod warunkiem, jeśli zajdą one również w środowisku w którym żyje na codzień.
lęk
depresja
niska samoocena
rozwód, rozstanie, rozpad związku
żałoba
nerwica
zaburzenia adaptacyjne
zaburzenia nastroju
choroba afektywna dwubiegunowa
autyzm u dzieci
zespół Aspergera
ADHD u dzieci
problemy z koncentracją uwagi
trudności w relacjach z innymi
trudności szkolne
Bullying – przemoc rówieśnicza, prześladowanie, napastowanie, znęcanie się nad drugą osobą
ataki paniki
trudności z wyrażaniem uczuć
wybuchy agresji
zaburzenia zachowania
OCD (nerwica natręctw)
uzależnienia behawioralne
kłopoty ze snem
lęk separacyjny
moczenie się,
anoreksja
bulimia
konflikty rodzinne
okres dojrzewania u nastolatków
autoagresja
myśli samobójcze
stres
samotność
napady paniki
dotknięcie przemocą