Jestem magistrem psychologii (Uniwersytet SWPS) oraz certyfikowanym Trenerem Umiejętności Społecznych (Fundacja Pomoc Autyzm). Obecnie znajduję się w trakcie 4-letniego szkolenia z psychoterapii poznawczo-behawioralnej (Szkoła Psychoterapii Crescentia). Należę również do Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej.
Od 2020 roku zdobywam doświadczenie w pracy zarówno z dziećmi i nastolatkami o typowym rozwoju, jak i tymi borykającymi się z trudnościami rozwojowymi. Doświadczenie zdobywałam w różnorodnych placówkach:
Prowadzę zarówno terapie grupowe jak i indywidualne konsultacje, wykorzystując techniki nurtu poznawczo-behawioralnego. Podstawą pracy w tym nurcie jest odkrywanie i badanie związku pomiędzy myślami, emocjami a zachowaniami u dzieci i młodzieży. Wspólnie pracujemy nad modyfikacją ich myśli i przekonań – na przykład zastępując “nic mi nie wychodzi” bardziej pozytywnymi przekonaniami: “wczoraj samodzielnie poradziłem sobie z pracą domową z matematyki”.
Świadomość wpływu własnych myśli i przekonań na samopoczucie pomaga moim klientom nauczyć się samodzielnie radzić sobie z trudnościami oraz kształtować zdrowsze relacje z rówieśnikami i rodziną.
W mojej pracy z klientami szczególną uwagę zwracam na budowanie relacji z dziećmi i ich opiekunami. Skupiając się na pracy z młodymi osobami, równocześnie kładę duży nacisk na współpracę z ich rodzicami, gdyż uważam, że trwałe zmiany w zachowaniu dziecka są możliwe tylko wtedy, gdy dotyczą także środowiska, w którym przebywa. Wartości, którymi się kieruję to: szacunek, partnerskie i indywidualne podejście, zaangażowanie i wrażliwość.
Jako osoba pochodząca z Białorusi, sama przeszłam proces adaptacji do życia w obcym środowisku. Obecnie wspieram dzieci i młodzież z doświadczeniem emigracji, towarzysząc im w tym procesie.
Regularnie uczestniczę w superwizji, aby zapewnić profesjonalną i kompleksową pomoc moim klientom. Prowadzę konsultacje zarówno w języku polskim, jak i rosyjskim.
Tematy z którymi pracuje:
-stany depresyjne
-lęk
-niska samoocena
-zaburzenia adaptacyjne
-trudności w relacjach z innymi
-trudności szkolne
-ataki paniki
-trudności z wyrażaniem uczuć
-zaburzenia zachowania
-kłopoty ze snem
-lęk separacyjny
-stres
-poczucie samotności
-napady paniki
-fobie
-kryzysy w adaptacji do życia w innej kulturze
• lęk
• depresja
• niska samoocena
• zaburzenia adaptacyjne
• zaburzenia nastroju
• autyzm u dzieci
• zespół Aspergera
• trudności w relacjach z innymi
• trudności szkolne
• ataki paniki
• trudności z wyrażaniem uczuć
• zaburzenia zachowania
• kłopoty ze snem
• lęk separacyjny
• okres dojrzewania u nastolatków
• stres
• samotność
• napady paniki